От скучно до брилянтно: Увеличете продажбите с визуално съдържание – Design Expert

От скучно до брилянтно: Увеличете продажбите с визуално съдържание

Designexpert ние знаем какво правим
  • През 2020 продажбите онлайн нараснаха с 35% за по-големите онлайн търговци; 
  • Онлайн продажбите продължават да се увеличават за сметка на традиционните магазини; 
  • Хората запомнят 10% от това, което чуват, 20% от това, което четат и 80% от това, което виждат; 
  • 93% от потребителите смятат външния вид за ключов решаващ фактор при решение за покупка; 
  • Човешкият ум обработва изображенията по-бързо от текста – една картина наистина струва хиляда думи или повече. 

 

Значението на визуалното съдържание за вашия сайт за електронна търговия не бива да се подценява. Има ли по-добър начин да покажете предимствата и функциите, които вашите продукти предлагат? Не. Според Wyzowl – хората помнят само 20% от това, което четат, 10% от това, което чуват, но 80% от това, което виждат. Не само е по-трудно да се опише продукт, отколкото просто да се снима добре, но също така е по-малко вероятно хората да запомнят това, което са прочели, в сравнение с това, което са видели. 

 

 

Всички сме чували, че една снимка струва колкото хиляда думи – добре, защото умът обработва изображения 60 000 пъти по-бързо от текста. Ако искате да ангажирате вашите съществуващи и потенциални клиенти, по-важно от всякога е да имате правилното визуално съдържание. Представете си колко струва тази снимка в британски лири.

 

 

 

Според Etsy 90% от потребителите казват, че снимките са „изключително важни“ или „много важни“, когато решават да купят дадена стока. 

 

Една висококачествена снимка показва качеството на продуктите, които предлагате, и в крайна сметка вашата марка, като на свой ред създава доверие между вас и потребителя. Наистина ли бихте похарчили своите пари въз основа на размазана, лошо осветена снимка, представена ви на продуктова страница? 

 

Растежът на електронната търговия 

Тъй като продажбите в 20-те най-големи онлайн търговци на дребно в Обединеното кралство са се увеличили с 35% през 2020 г., според проучване на компанията за професионални услуги RPC, определено е подходящият момент да прегледате визуалното си съдържание и да го използвате, за да популяризирате марката си в множество канали. 

 

Без значение от размера на вашата марка, ако се надявате да окажете влияние с вашия онлайн магазин, социални медии и други канали, трябва да имате открояващи се снимки и визии, за да покажете продуктите, които предлагате. 

 

Според justuno 93% от потребителите смятат визуалния външен вид за ключов решаващ фактор при решение за покупка – ако продавате свои собствени продукти или ако сте магазин за електронна търговия, продаващ набор от продукти от различни марки, имате нужда от качествено визуално съдържание, за да се отличите от тълпата и да си осигурите критичното щракване „добавяне към количка“. 

 

 

Колко снимки да заснема? 

 

Независимо дали решите да снимате вътрешно или да ангажирате студио за комерсиална продуктова фотография уверете се, че имате достатъчно снимки, за

 

 да покажете всички характеристики на вашите продукти – как вашите потенциални клиенти ще разберат какви характеристики имат с един поглед , ако не са 

на показ? Трябва да имате минимум между 4 – 6 изображения на продукта от различен ъгъл, малки детайли и близък план.

 

 

Като се има предвид, че вашите посетители не са в състояние физически да вземат продукта и да разгледат по-отблизо всичко, от съществено значение е да предоставите точното количество визуално съдържание, за да им позволите да вземат информирано решение. Стремете се да имате поне 2 общи изображения на целите продукти и между 2-4 детайлни снимки, като им дадете усещането, че са отблизо и могат да видят всички детайли, като горната част за тези панталони Ullac Painter.

 

 

 

Визуално съдържание за Социални мрежи 

 

В днешния конкурентен пазар създаването на силна и запомняща се идентичност на марката е от първостепенно значение. Графичният дизайн играе ключова роля в оформянето на тази идентичност, тъй като визуално предава ценностите, личността и уникалните предложения на вашата марка. Ето няколко основни причини, поради които дизайнът е толкова важен за марки   като вашата:  

 

 

1.Не можеш да направиш първо впечатление два пъти:  

Знаете ли, че са необходими само няколко секунди на клиентите, за да създадат впечатление за вашата марка? Добре разработеният визуален дизайн създава положително и трайно първо впечатление, което привлича вниманието и приканва към по-нататъшно ангажиране. 

 

 

  1. Изграждане на доверие и надеждност: Професионално проектираното присъствие на марката вдъхва доверие на вашата аудитория. Чрез обмислени дизайнерски елементи можете да създадете доверие, да покажете професионализъм и да се разграничите от конкурентите. Последователният дизайн в различните визии прави марката запомняща се.

 

 

  1. Създайте емоция с дизайна си: Графичният дизайн ви позволява да комуникирате визуално историята, ценностите и посланията на вашата марка по завладяващ и последователен начин. Визуалната информация се абсорбира в частта на мозъка, където се изграждат и емоциите. Тъй като много от нашите решения се вземат емоционално, а не рационално, това е друг начин да подтикнете клиентите към действието, което желаете. Ако се задействат емоции, това е добра предпоставка информацията да остане в паметта в дългосрочен план.

 

 

 

4.Направете запомнящо се впечатление: Завладяващите визуални ефекти оставят трайно впечатление у вашата публика. С професионален графичен дизайн можете да създадете идентичност на марката, която се отличава от конкуренцията. 

 

 

5.Комуникирайте посланието на вашата марка: Визуалният дизайн предава ефективно историята и посланията на вашата марка. От ангажиращи графики на социални медии до информативни инфографики, дизайнът ви помага да се свържете с вашата целева аудитория. 

 

 

 

  1. Подобряване на потребителското изживяване: Интуитивните и визуално привлекателни дизайни подобряват потребителското изживяване, което води до по-високи реализации. 

 

 

 

 

В DesignExpert разбираме значението на дизайна за постигане на вашите бизнес цели. Ето защо искаме да споделим с вас как графичният дизайн може да ви помогне да стимулирате продажбите и да издигнете успеха на вашата марка. 

 

Можете да тествате нашата платформа напълно безплатно като се регистрирате на този линк. 

 

 

 

 

 

Последни публикации:

Someone from New York се абонира за Plan Standard – monthly subscription