Как да представим грабващо намаленията в онлайн магазина си? – Design Expert

Как да представим грабващо намаленията в онлайн магазина си?

Намаления в онлайн магазин

Изключително важно е да бъдете разпознавани и да има голям интерес към вашия онлайн магазин. Това е така и когато искате да представите грабващо намаление, от което очаквате осезаемо по-големи пробажби. За да може да го направите в днешната статия ще ви дадем съвети, с които скоро онлайн магазинът ви ще се отличава от конкуренцията.

Обърнете специално внимание на графичния дизайн

Първото, което трябва да направите, за да може да представите грабващо намаление е да се обърнете към специалист в графичния дизайн. Той ще създаде за вас перфектния дизайн, който ще се забелязва и е много по-вероятно вашият потенциален клиент да му обърне внимание. За да имате повече посещения на сайта си след обявяването на намалението разгледайте нашите успешни дизайни.

За да създадете такова трябва да се съобразите с отличителните белези на вашия онлайн магазин. Използвайте цветовете, които хората разпознават и свързват в бранда ви. По този начин ще се откроявате лесно от конкуренцията и ще създадете по-голямо доверие в клиентите си. Също така може да заложите на уникалното си лого, на специфичен надпис или онова, което говори, че това намаление е за вашия магазин. 

Също така е добре да си дадете сметка, кое е това, което привлича клиентите ви, а именно самото намаление. Затова е добре, създавайки банер, корица или пост да заложите именно на него. С ясни и четливи числа изпишете намалението, може да използвате по-ярки цветове, да заложите на по-голям и четящ се шрифт, както и да се съобразите с останалите шрифтове и цветове, които присъстват на носителя. 

Не забравяйте да поставите логото си и да предоставите на снимка онова, което е намалено. Използвайте най-продаваните си модели или онези, които смятате, че аудиторията ви би оценила, ако продуктите са нови. Заложете на промокод, който да се чете ясно и да се използва лесно. Сложете го на видно място на банера, корицата и поста, за да може потребителят лесно да се ориентира и да се насочи към сайта. 

Колкото по-интересно съдържание създадете, толкова е по-вероятно потребителят да остане на страницата ви или сайта ви и да се чувства свързан с него. Така ще създадете лоялни клиенти, които ще ви се доверяват непрекъснато.

Заложете на уникалност и разпознаваемост

Един от основните елементи, на които трябва да заложите са уникалност и разпознаваемост. Именно те биха накарали един потребител да остане такъв трайно и да бъде лоялен към вашия онлайн магазин. 

Страхотен начин е да поставите добре изработен банер на главната страница, който да бъде обявен и в социалните ви мрежи. Така първото, което клиентът ще види е именно него. Освен това може да се създадат pop-up банери на сайта, които да изскачат, докато потребителят търси онова, за което го е посетил. По този начин елегантно ще напомните за намалението, от което може да се възползват посетителите на магазина ви. Всички те трябва да бъдат изработени от графичен дизайнер, който да използва специални цветове и шрифтове, които да накарат потребителя да направи поръчка.

Добрият графичен дизайнер ще създаде цветове и шрифтове в сайта ви, които ще привличат потребителя и ще го водят до момента, в който той избере, както да си купи. Специфични цветове, ясно изписани думи, достатъчно информация и перфектната изработка ще привличат вниманието на бъдещите клиенти. Лесното използване на сайта и правилният дизайн ще са онези, които ще го накарат отново да избере бранда ви. 

Разпознаваемостта ще успее да ви открои от конкуренцията и да ви предостави по-голяма самоличност. Уникалността е онази, която привлича и младите хора, затова по-често залагайте на нея. Професионалистите в областта на графичния дизайн ще направят вашия разпознаваем, уникален, привличащ и ефективен. Скоро ще имате повече клиенти, които ще бъдат трайни, лоялни и постоянни. 

Последни публикации:

Someone from New York се абонира за Plan Standard – monthly subscription