6 водещи тренда в графичния дизайн за 2022г. – Design Expert

6 водещи тренда в графичния дизайн за 2022г.

6 водещи тренда в графичния дизайн за 2022г.

Графичният дизайн е детайлът, който се използва при създаването на сайта ви, за да може той да изгради определен характер. Има голямо разнообразие от различни решения, които са подходящи за множество бизнеси и днес ще ви запознаем с 6 от най-интересните и иновативни решения. 

Съвети за ангажиращ дизайн

На първо място, в новите тенденции много често се използва семпло и изчистено съдържание. Чрез този метод ще успеете да направите потребителското преживяване на високо ниво. Когато премахнете всичко излишно ще оставите важната информация, семплите тонове и бързата логика на потребителските реакции. Това ще улесни работата на посетителите и ще направи връщането му много по-вероятно. Разгледайте портфолиото на Designexpert, за да се запознаете с качествения графичен дизайн.

Удобство за потребителя

Използвайте удобни и иновативни навигационни менюта, с които потребителите лесно да се ориентират и с един клик да намират информацията, за която са дошли. Колкото по-логично се оформи сайтът, толкова е по-вероятно реципиентите да открият това, което искат и да останат удовлетворени. Именно това ще ви помогне да приобщите клиенти и потребители, които да ви имат доверие. 

Хармония в цветовете

Цветовете са в основата на първото впечатление, което новодошлите могат да изградят за целия ви бизнес. Всеки цвят носи информация, дори емоция и характер, затова е много важно да се запознаете с колелото на цветовете, и да вземете най-правилните решения. Запознайте се с първичните, вторичните и третичните цветове, с които да комбинирате нюанси и да изградите един хармоничен сайт с логичен дизайн. 

Цветовете ще ви помогнат да изградите характера на сайта си и да влияете подсъзнателно на потребителите. Понякога се поставят различни цветове на активните бутони и именно те могат да отблъснат или привлекат търсещия информация. Важно е да се консултирате със специалисти, които да вземат най-подходящите избори за изграждането на вашия бизнес. 

Избирайте внимателно шрифтовете

За да направите потребителското преживяване ефективно е важно да внимавате с избора на шрифтове. Те трябва да бъдат атрактивни, но също трябва да са лесни за четене. Не е добре да има никакво замисляне от страна на потребителя при прочитането на всяка част от сайта ви, също както и на всички елементи в него. Това означава, че дори и текстът върху снимки, видеа, както и логото не трябва да бъдат нечетливи или да се сливат с фона зад тях. Атрактивните шрифтове ще ви направят по-различни от конкурентите ви, но четливото им изписване е задължително.

Лични изображение и видеа

Личните изображения и видеа са много важни, за да може да изградите доверие сред клиентите. Много често се прави грешка да се използват изцяло купени изображения, което може да изиграе лоша роля на целия ви бизнес. Инвестирайте в качествено съдържание, с което да изпълните сайта си, като се съобразете с цветовете, изписването на текстовете и цялостната визия.

Удобството на мобилните устройства

Напоследък използването на мобилни устройства е първото, към което човек се обръща, за да получи информация за всичко. Затова е важно да направите сайта си удобен за мобилни устройства като в повечето случаи може да получите информация с няколко действия “скрол”. Всяко удобство, което предоставяте на потребителите ще се отрази на времето, което те прекарват в сайта. Това автоматично ще повлияе на купуването на артикулите или услугите в него. 

Графичният дизайн е изключително важен за цялостния характер на уебсайта ви. Обърнете специално внимание на цветовете и шрифтовете, и не забравяйте, че това е лицето на вашия бизнес. Когато успеете да се съобразите с потребителското преживяване ще откриете, че много повече от тях остават за дълго време и се покачват продажбите. Задължително комуникирайте със специалисти, които да ви посъветват и заедно да изберете тренда, който е най-подходящ за вашия бизнес. 

Последни публикации:

Someone from New York се абонира за Plan Standard – monthly subscription