Добрите банери многократно увеличават продажбите – Design Expert

Добрите банери многократно увеличават продажбите

Може би често си задавате въпроса: „Как да създам добри банери, които увеличават продажбите?“. Банерите са един от най-използваните компоненти в онлайн маркетинга, защото те придават визуално посланието на бранда ви, привличат вниманието и най-вече са изключително ефективни, ако са направени правилно. Затова  сме събрали най-важната информация за създаването на ефективен дизайн за банери.

Значението на цветовете:

Всеки цвят създава различна асоциация и е важно да обмислите какви емоции искате да предизвикате в аудиторията си. Цветът ще бъде първото нещо, което потребителят забелязва във вашия банер. По-долу създадохме списък с цветовете и емоциите, които обикновено предизвикват:

  • Червен: Предизвиква страст, гняв, вълнение и любов. Този силен цвят привлича вниманието, но трябва да се използва умерено. Ако се стремите към класическо, сериозно или стабилно усещане, избягвайте червеното.
  • Оранжев: Показва игривост и ободряващо усещане. Не толкова натрапчив, колкото червения цвят, но въпреки това все още се забелязва лесно и излъчва енергия. Подходящ е за бутон с призив за действие.
  • Жълт: Този слънчев цвят кореспондира с радостта и дружелюбността. Той привлича вниманието и създава усещане за младежко присъствие.
  • Зелен: Той е символ, показващ здраве, свежест, изобилие, растеж и ново начало. Не натоварва очите и лесно се прилага в различни визии.
  • Син: Излъчва сигурност, безопасност, доверие, яснота, зрялост, спокойствие, интелект, формалност и мъжественост. Синьото присъства в над 50% от логата по света.
  • Лилав: Цвета на лукса, кралските особи, екстравагантността, мъдростта, магията, женствеността и креативността. Има успокояващ ефект.
  • Розов: Свързва се с любовта, сладостта, невинността, младостта и бебетата. Розовото обикновено кореспондира с женските неща, но има голямо значение с каква яркост и наситеност се използва.
  • Черен: Излъчва изключителност, мистерия, модерна визия, сила, мощ, престиж, лукс и формалност. Има широко приложение, тъй като е най-четимият цвят върху бял фон.
  • Бял: Непорочност, чистота, актуалност, честност и невинност. Бялото често показва невинна младост и се използва за създаването на модерни и изчистени визии.
  • Кафяв: Свързва се с природата, дървото, кожата, сериозността, мъжествеността, издръжливостта и смирението. Кафявото балансира по-силните цветове и е подходящо за употреба като фон или текстура.
  • Сив: Говори за неутралност и практичност. Когато се използва като фон, то засилва интензивността на другите цветове.

Използвайте правилно бутоните с призив за действие – CTA (call to action):


Бутоните, които съдържат призив за действие се наричат Call to action – CTA бутони. Те са много ефективни, когато целите по-голям брой кликвания върху банер рекламите си. Най-подходящо е те да бъдат позиционирани в долната дясна част на изображението. От ключово значение е да са в цвят, който съответства на рекламата, но също така ясно да контрастират и да се открояват.

Много често онлайн търговците пропускат да поставят такъв бутон върху криейтивите си и това е голяма грешка, защото той подтиква потребителите да предприемат конкретно действие. С посланието върху бутона трябва да създадете  усещане за спешност, като използвате думи като „купете сега“ „изтеглете безплатно сега“, „започнете веднага“.

Цветът на бутона и разположението му могат да повлияят на резултатите. Затова е желателно да създадете А/В тестове с няколко визии и да проследите кои банери увеличават продажбите.

Използвайте правилните изображения:


Винаги използвайте снимки с високо качество. Добрите изображения са от съществено значение, както за вашия банер, така и за продуктовите ви страници. Ако искате да създадете снимките си сами, то трябва да се уверите, че имате подходящото оборудване, фон и осветление. Това е важно, защото непрофесионалният снимков материал може окончателно да съсипе възприятието за вашия бранд в съзнанието на потребителите.

Наличието на хора във вашата визия може да повиши интереса към рекламата ви. Ако нямате достатъчен бюджет за наемането на професионален фотограф и модели, можете да използвате снимки от сайтове за безплатни изображения. Ще постигнете по-добър резултат ако се доверите на графичен дизайнер, който да избере правилните изображения и да създаде максимално ефективни банери, които увеличават продажбите.

Опознайте аудиторията си:


Ако познавате добре аудиторията си ще можете много по-лесно да предложите  продукти, които биха предизвикали интереса ѝ. Ако например знаете, че вашият потенциален клиент е жена между 40-50 години, която прекарва много време в търсене на най-добрата промоция, то автоматично ще знаете, че във вашата банер реклама трябва да ѝ предложите доста примамлива промоция, за да може да конвертира.

Преди да проектирате банера си, помислете:

  • Коя е моята таргет група и от какво има нужда?
  • Какъв е начина на живот на един потребител от моята таргет група и какви проблеми мога да му реша?
  • На каква промоция би реагирала моята аудитория?

С течение на времето можете да тествате различни оферти, за да получите повече данни, които след това можете да използвате за създаването на вашите банери, които да увеличат продажбите ви.

Вашето лого:
Логото ви трябва да присъства във вашите рекламни визии, защото така се повишава осведомеността за бранда ви. То трябва да се отличава, но не забравяйте, че основният фокус на рекламата е вашето стойностно предложение и бутонът с призив за действие. Използвайте логото си в цвят, който да контрастира и да е лесно четим. Поставяйте го на едно и също място, за да може визиите ви да са още по-разпознаваеми.

Винаги оптимизирайте за мобилни устройства:
Всеки потребител достъпва сайтове с телефона и таблета си и това трябва да се има предвид при създаването на рекламни банери. Визиите, които не са оптимизирани за мобилни устройства могат да повлияят на търсачките и да ви класират по-зле. Затова е важно да се уверите, че изображенията ви са оптимизирани. С много от платформите за изграждане на сайтове можете да променяте резолюцията, в зависимост от устройството, на което се достъпва сайта. Така можете бързо да създадете версии на един и същ банер за стандартен и мобилен изглед. 

Не забравяйте стойностното предложение:
Стойностното предложение е изречението, което използвате в банерите, които увеличават продажбите. То показва какъв проблем решавате, комуникира дадено предимство, отстъпка, оферта за ограничен период от време или емоция, която потребителят изпитва след като е закупил вашия продукт или услуга. То трябва да е първото нещо, което потребителите забелязват.

Ето някои примери за стойностни предложения:

  • Uber – Влез в апликацията, намери шофьор.
  • Slack – Бъдете по-продуктивни на работа с по-малко усилия.
  • Digit – Пести пари, без да мислиш за тях.
  • CrazyEgg – Проследявайте потребителското поведение на уебсайта си на ненадмината цена.

Не усложнявайте дизайна излишно:
Дизайнът трябва да е достъпен и разбираем, тъй като банерите се виждат от потребителите само за няколко секунди. Колкото по-лесно предадете съобщението си, толкова по-добри резултати ще имате.

Как да го направите?
1. Опростете съдържанието и визуалните изображения.
2. Насочете фокуса към продукта, стойностното предложение и призива за действие.
3. Тествайте няколко банера с различни цветове и послания и използвайте само най-ефективните.

Лесно е да имате добри банери, които увеличават продажбите!
Вече знаете най-важните насоки за дизайна на банери, но създаването на високоефективни реклами е времеемко и изисква хиляди проби и грешки, докато достигнете до възможно най-добрите варианти. Ако не сте професионален дизайнер или сте твърде заети с управление на бизнеса си, можете да се възползвате от услугите ни!

В Design Expert искахме да направим услугите на графичните дизайнери бързи, успешни и най-вече – достъпни. Изпълняваме неограничен брой визии за един бранд и всяка визия се изпраща до клиента за 1-2 работни дни. За щастие имаме капацитет да поемаме голям обем работа, което гарантира, че проектът ви ще бъде изпълнен навреме, без допълнителни такси. Но за да се отличим наистина, предлагаме фиксирана месечна такса, която не е обвързана с договори. Ние вярваме в големия си екип и разнообразието, което можем да предоставим, за да удовлетворим нуждите ви. И за да ви изненадаме, имаме 7-дневен период, в който можете да използвате услугите ни изцяло за наша сметка.

Точно така! В рамките на 7 дни можете да използвате услугите на Design Expert напълно безплатно, без никакво обвързване в последствие! Екипът ни от професионални дизайнери ще се погрижи за вашето визуално присъствие и ще създаде всички нужни дизайни, напълно безплатно.
Възползвайте се от:  

  • Изработка на дизайни, съобразени с вашите цели, кампании и брандинг;
  • Неограничен брой корекции по всеки дизайн, така че да реализираме очакванията ви;
  • Строги политики и следване на всички световни стандарти, чрез които постигаме високо качество на работа и ефективни резултати;
  • Изпращане на готовите изображения в рамките на 48ч., благодарение на експертизата ни и големия ни екип;  
  • Систематизиран процес на работа – използваме софтуер, с който комуникацията и проследяването на задачите са изключително лесни.

И още нещо! Абонаментът не изисква подписване на договор! Ако след 7-дневния тестов период услугата ви допада, можете да продължите да използвате екипа ни от професионални графични дизайнери срещу фиксирана месечна такса. Без обвързващи договори и с възможност за парекратяване на абонамента по всяко време. Побързайте и се възползвайте от безплатния ни 7-дневен тестов период! Не губите нищо, а брандът ви със сигурност ще бъде забелязан от правилните таргет потребители!

Последни публикации:

Someone from New York се абонира за Plan Standard – monthly subscription