3 фундаментални съвета за това как да засилите своето собствено онлайн присъствие – Design Expert

3 фундаментални съвета за това как да засилите своето собствено онлайн присъствие

За намиране на нови работни възможности, днес е изключително важно да имате силен личен бранд, който успешно да презентирате онлайн…

Предполагаме знаете, че сферата на графичния дизайн е бързоразвиваща се и висококонкурентна.

В свят, в който дори 20 минути онлайн активност на ден може да се окаже ключова за вашата кариера, е по-важно от всякога да оставите своята лична следа в онлайн пространството – независимо дали като дизайнер на пълен работен ден или на свободна практика. 

Точно поради тази причина вече е изключително важно да имате силен личен бранд, с който успешно да се позиционирате онлайн. Той ще ви помогне да достигне до нови работни възможности, представяйки ви в най-добрата ви светлина пред работодателите и, разбира се, помагайки ви да се отличите от конкуренцията.

Сега сигурно си мислите: Как да изградите онлайн присъствие, по такъв начин, че да ви забележат правилните хора и да направите добро първо впечатление?

Прочетете поста докрай, защото сме ви приготвили три фундаментални съвета, които ако приложите, ще успеете да рекламирате себе си и услугите по по-оптимален и ефективен начин. Ще разберете как да си осигурете повече работа, която е едновременно доходоносна и приятна за вас, а също така ще покажете на света колко невероятни и талантливи сте:

1. Инвестирайте в собствен домейн

Инвестирането в личен домейн е от особено значение, тъй като това практически ви позволява да “притежавате” резултати от търсенето, когато някой напише вашето име в Google. 

Имайте предвид, че вашите потенциални клиенти или работодатели винаги ще си направят собствено проучване. Имайки собствен домейн, който води до вашия професионален уебсайт, ви позволява да бъдете леснооткриваем в интернет, само когато някой напише вашето име в мрежата.

По този начин поемате контрола в свой ръце и работодатели виждат точно това, което вие искате те да виждат – вашата най-добра светлина. Това от своя страна ще ви помогне да изградите доверие, показвайки на потенциалните ви клиенти и работодатели, че вие сте сериозни относно кариерата си, точно защото сте инвестирали средства и време в изграждането на персонален бранд. 

След като вече имате собствен домейн е време да преминете на следващата стъпка, а именно:

2. Направете си личен уебсайт

Безспорно е, че социалните мрежи като Instagram, Facebook и Pinterest са изключително важно средство за разпространяване на вашата работа. Въпреки това обаче е най-добре да има едно място, на което да е налична цялата ваша информация. Ето защо:

Мениджърите, които отговарят за подбор на персонал, а и потенциални клиенти, с които бихте могли да работите на свободна практика, не биха отделили много време, за да събират информация от различни източници за това кои сте вие.

Дори ако властта е в ръцете на мениджърите, най-вероятно ще отпаднете изцяло като потенциален кандидат, ако те не успеят лесно да открият цялата информация, която им необходима, на едно място.

 За да увеличите шансовете си, покажете им завиден опит и професионализъм, като направите цялата информация за вас, заедно с множество примерни дизайни, достъпна само с натискането на един бутон (личният ви домейн).

Добрите новини са, че създаването на уебсайт, който изглежда професионално, е по-лесно от всякога! Има множество от лесни за употреба CMS програми като Squarespace , WIX и Webflow. С тези инструменти само за няколко часа ще имате завършен уебсайт.

3. Разкажете историята на своя бранд

След като вече разполагате със свой собствен сайт е време да го използвате по предназначение.

Едно от нещата, които ще ви отличат особено много от вашите конкуренти е наличието на личната ви творческа история на вашия сайт (brand story).Това е вашата възможност да комуникирате точно онова, което искате, до вашите потенциални клиенти или работодатели, докато в същото време им давате цялостната картина за вас като дизайнер. 

Ето някой от най-важните опорни точки, по които да напишете своята история:

  • Кои сте вие и какво ви отличава от останалите
  • Каква услуга предлагате? В какъв тип дизайн сте специалист?
  • Къде или за кого сте работили преди? 
  • Включете отзиви или препоръки от предишни клиенти.
  • Интегрирайте линкове към социалните ви мрежи (LinkedIn, Facebook, Instagram)
  • Презентирайте най-добрите си дизайни, акцентирайте най-вече на онзи тип, за който бихте се радвали да ви наемат.

Още един път поясняваме: споделянето на вашата лична история (brand story) е изключително важно, тъй като тo ще ви помогне да направите запомнящо се първо впечатление. Затова отделете нужното време, в което да презентирате всичко изброено в личния ви сайт.

А ако вече сте го направили, кандидатствайте при нас и може да станете част от екипа на Design Expert. Така ще работим заедно за успеха да българския бизнес, предоставяйки му качествен, персонален графичен дизайн. 

Очакваме ви!

Последни публикации:

Someone from New York се абонира за Plan Standard – monthly subscription