<
БЕЗПЛАТНО ОБУЧЕНИЕ
Разкриваме рекламната стратегия на най-успешните онлайн магазини в България!
- Каква е рекламната стратегия на най-големите онлайн магазини в България?
- Кои са факторите, които правят рекламите им толкова успешни?
- Как се намират перфектните клиенти и техните профили?
- Как се създават успешни scroll-stopping реклами?
- Необходимо ли е да имаш голям бюджет за успешна кампания?
- Какво представлява непрестанното тестване и защо е толкова важно?
- Колко рекламни криейтива трябва да се тестват в една кампания?
- Какво да правиш ако рекламите ти не дават добър резултат?
Присъедини се в компанията на най-добрите:
Тренинга беше невероятен!! Толкова много стойност в рамките само на 1 час…
Христо Стоилов – Собственик и Управител
Честно казано, не очаквах, че може да ми бъде толкова полезно едно обучение. Над 3 години се занимавам с дигитален маркетинг, но признавам си – наистина научих много нови неща за онлайн продажбите!
Милена Иванова – Мениджър Дигитален Маркетинг
Нямам търпение да пуснете втора част!!! Свикнах да използвам вашата стратегия преди всяка кампания и веднага се усети резултата – 5.7% CTR на една от рекламите и над 9 CTR!!!
Гергана Валентинова – Маркетинг Експерт
Препоръчвам обучението на всеки, който продава онлайн – без значение какво :)) Имам 4 онлайн магазина в България и 1 в Щатите – резултатите от всяка кампания са брутални – стратегията просто работи 🙂
Красимир Киров – Собственик
БРАВО! От много време насам исках да се включа в подобно обучение, но така и не ми оставаше време да го направя. Радвам се, че в крайна сметка успях, защото научих неща, които наистина не знаех.
Екатерина Стоянова – Експерт Дигитален Маркетинг
С няколко колеги присъствахме на обучението миналата седмица и веднага след това решихме да тестваме някои от нещата, които споделихте. Резултата вече се вижда, въпреки краткото време.
Кристиян Кирилов – Маркетинг Експерт
Супер полезно!!! Не мога да повярвам как е възможно да съм пропускал толкова важни неща.. Истината е, че това което работи успешно, трябва да се следва 1 към 1.
Петър Владимиров – Управител на Онлайн Магазин
Присъствах на един от тренингите. Информацията беше поднесена ясно, на достъпен език и с много добри примери. Определено ще е полезно за всеки, който продава онлайн.
Пламена Господинова – Управител